تخطی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس جرم است

حجت الاسلام حافظ نیا مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس را لازم الاجرا دانست و گفت: تخطی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس جرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهارکرد: امسال نوعی دیگر از عزاداری ها را در ماه محرم با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور تجربه کردیم.

 

امام جمعه بندر آستارا ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا عزاداری های ماه قیام و خون به روال عادی در سال های آینده برگردد.

 

وی با بیان اینکه عزاداری های ماه محرم تا به امروز بدون دغدغه و کوچکترین مشکل برگزار شده است، تصریح کرد: در ایام باقی مانده از ماه محرم سفارش به هیئت امنای مساجد این است پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در عزاداری ها رعایت کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس حرکت دسته های عزاداری ممنوع است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا در بخش دیگری از سخنان خود مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس را لازم الاجرا دانست و خاطرنشان کرد: تخطی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس جرم است.

 

وی اضافه کرد: طبق دستورالعمل‌های صادره شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا ویروس هرگونه علم‌ گردانی، طبل ‌زنی، پذیرایی و برپایی ایستگاه‌ های صلواتی در ماه محرم ممنوع است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با هیئت دولت فرمودند که دولت برای اشتغال، مسکن، معشیت، تولید داخل و افزایش ارزش پول کشور تدبیری بیندیشد.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه دولت یکسال تا پایان عمر خود فرصت دارد و طبق بیانات مقام معظم رهبری یک سال چیز کمی نیست، گفت: دولت تدبیر و امید در طول این یکسال باید اقدامات و فعالیت‌های تاثیرگذاری در کشور انجام بدهد تا بتواند دولت را با دستان پر به دولت بعدی تحویل دهد.

کد خبر 965806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha