با رعایت پروتکل های بهداشتی در روز تاسوعا و عاشورا، اجازه سواستفاده دشمن را ندهیم

علی مصطفوی گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مواظب اوج گیری دوباره کرونا و فرصت طلبی دشمنان را ندهیم.

«علی مصطفوی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در ارومیه گفت: عزاداری های ماه محرم امسال بسیار متفاوت تر از سال های قبل  است، پس باید تمامی باید ها و نباید های این روز ها در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: مردم برای عزاداری امام حسین(ع) در محل های تعیین شده تمامی مسائل بهداشتی در رابطه با پیشگیری از کرونا را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه امسال هر خانه یک حسینیه است، تصریح کرد: دلدادگان امام حسین(ع) و عاشقان اهل بیت(ع) محرم امسال برای حفظ جان خود و دیگر هموطنان در خانه بمانند و از برنامه‌های مناسبتی صدا و سیما بهره ببرند.

این مسوول اضافه کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی امسال با توجه به شیوع کرونا و سمپاشی دشمن برای ایجاد تقابل بین دین و سلامت بسیار مهم است ومردم باید آگاهانه رفتار کنند.

مصطفوی گفت: نقش هیئت های مذهبی در شرایط سخت کنونی با توجه به هجمه های دشمن بی بدیل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: تامین سلامت مردم اولویت اول ماست و در این بین باید مقوله سلامت و برگزاری آئین‌های عزاداری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیگیری شود.

وی افزود: هیات‌های مذهبی با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری از هرگونه تجمع بدون مجوز و فاصله‌گذاری اجتماعی در روزهای تاسوعا و عاشورای امسال خودداری کنند.

کد خبر 965899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha