پادکست «شمیم یاس» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان از تولید پادکست «شمیم یاس» با موضوع شهادت حضرت ابوالفضل (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به تولیدات کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در فضای مجازی به مناسبت ایام محرم، گفت: این کانون فرهنگی و هنری با بهره گیری از پیام رسان های مختلف به ایجاد کانال های متعددی اقدام کرده و به صورت گسترده مشغول به فعالیت و اطلاع رسانی برنامه های مسجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، افزود: این فعالیت ها با همکاری گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون «دوستان آسمانی» شکل گرفته و تولیدات این گروه نیز در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

 

وی از تولید پادکست «شمیم یاس» به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد و گفت: این اثر ویژه شهادت حضرت ابوالفضل (ع) توسط گروه رسانه ای «ماح» تهیه و تولید شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این پادکست در فضای مجازی و در گروه های و کانال های مختلف به اشتراک گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: نویسندگی این اثر بر عهده «علی اصغر مصدقی» بوده و گویندگی آن را «منصور تفویضی» عهده دار بوده است.

 

وی به دیگر عوامل تولید پادکست «شمیم یاس» اشاره کرد و ادامه داد: تدوین این اثر به وسیله «محمود رحمانیان» و ضبط آن نیز در استودیو «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با قدردانی از تلاش بچه های این کانون فرهنگی در مناسبت های مختلف به ویژه ایام محرم، خاطرنشان کرد: سایر برنامه های عزاداری ایام محرم که در مسجد «امام حسین (ع)» در حال برگزاری است در فضای مجازی اطلاع رسانی شده و تصاویر و صوت برنامه ها نیز به اشتراک گذاشته شده است.

 

گواهیان همچنین به برنامه عزاداری روز تاسوعا و عاشورای حسینی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اشاره کرد و گفت: این برنامه با برگزاری مراسم زنجیر زنی هیئت حضرت «علی اصغر (ع)» همراه شده و پایان بخش آن نیز اقامه نماز ظهر و عصر بوده است.

 

کد خبر 966076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha