عاشورا سرمایه بزرگی برای مبارزه با شرک و کفر

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: نهضت عاشورا سرمایه بزرگی برای مبارزه با شرک و کفر است.

حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: عاشورا سرمایه بزرگی برای ترویج دین اسلام و قرآن است و از این سرمایه برای مبارزه با شرک و کفر بهره های فراوانی برده ایم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در مجموعه استان گلستان، اداره کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امورخیریه استان کارهای مشترک دینی، فرهنگی و مذهبی فراوانی اجرا کردند و در حوزه تبلیغ و روحانیون مستقر و اجرای برنامه های محرم و صفر مشترکات زیادی داشتیم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: در ماه محرم امسال با وجود شیوع ویروس کرونا این همکاری ها استمرار پیدا کرده است و با همراهی و هماهنگی انجام شده، مطابق دستورالعمل های بهداشتی برنامه هایی برای اشاعه فرهنگ عاشورا تبیین شده است.

 

وی افزود: در ایام محرم امسال به واسطه شیوع کرونا فعالیت های مساجد و اماکن مذهبی نسبت به سال گذشته از رونق کمتری برخوردار است لذا با ضبط برنامه های سخنرانان و مداحان ملی و پخش آن از طریق صدا و سیما استان توانستیم گامی برای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی در این ایام برداریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد: یکی از خدمات خوبی که با همکاری اوقاف و امور خیریه در سطح استان پیگیری کردیم طرح شمیم حسینی است و در این طرح خدمات خوبی از طریق هیئات مذهبی و تشکل های دینی در نظر گرفته شده و امسال نیز این طرح استمرار پیدا کرده است و امیداریم این برنامه در سال آینده در سطح گسترده تری برگزار شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: هیئت های مذهبی و تشکل های دینی در دهه نخست محرم همراهی خوبی با ستاد کرونا داشتند و تقریباً بیش از 97 درصد از هیئت های مذهبی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کردند.

 

کد خبر 966098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha