«امر به معروف و نهی از منکر» و «نماز» ضرورتی است که سایر فریضه‌های الهی را تکمیل می‌کند

امام جمعه بندرعباس گفت: نماز و امر به به معروف و نهی از منکر ضرورتی است که به وسیله آن‌ها سایر فریضه‌های الهی نیز تکمیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام «عبادی زاده» در حاشیه برگزاری نماز ظهر عاشورا ضمن تاکید بر اهمیت اقامه نماز توسط امام حسین (ع) در آن شرایط دشوار، اظهار کرد: آن حضرت و یارانش در شرایط دشورا نیز از نماز وعبادت دست برنداشت و این موضوع باید الگویی برای همه باشد تا هیچ موقع خداوند را فراموش نکنیم.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان امر به معروف و نهی از منکر را یک موضوع فطری دانست و  عنوان کرد: نماز و امر به معروف و نهی از منکر همسان با فطرت انسان اتس چرا که همه به دنبال ترویج خوبی در هستند.

 

وی با بیان اینکه همه انسان‌ها ذاتا خوبی‌ها را دوست دارند و از بدی‌ها گریزان هستند، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر متضمن امنیت جامعه و نظم اجتماعی است و می‌توان گفت این فریضه الهی هم پیشگیری و هم درمان است.

 

امام جمعه بندرعباس فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بسیار گسترده دانست و گفت: نماز و امر به به معروف و نهی از منکر ضرورتی است که به وسیله آن‌ها سایر فریضه‌های الهی نیز تکمیل می‌شوند.

 

 

کد خبر 966164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha