توزیع هزار پرس غذای گرم در شهرستان خاش

مسئول قرارگاه مردمی امام رضا(ع) شهرستان خاش گفت: با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان و خیرین بومی شهرستان خاش سیستان و بلوچستان هزار پرس غذای گرم میان محرومان و محلات آسیب دیده و آلوده و به ویژه کارتن خواب های این شهرستان توزیع شد.

علیرضا هاشمی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد:  در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در پروژه کمک مومنانه خیران زیر مجموعه موسسه های مردمی برای کمک به تامین نیازهای محرومان جامعه پای کار آمده و با جان و دل برای حل مشکلات نیازمندان می کوشند.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت سید و سالار شهیدان کربلا امام حسین(ع) و یاران باوفایشان افزون بر هزار پرس غذای گرم در شهرستان خاش طبخ و میان نیازمندان محلات آسیب دیده و آلوده و به ویژه کارتن خواب های این شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: در اجرای ایی کمک مومنانه قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان و خیران شهرستانی مشارکت داشتند.

هاشمی در ادامه ضمن قدردانی از قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان، ادامه داد: این قرارگاه جهادی همواره در بسیاری از برنامه ها و کمک ها در این شهرستان فعال بوده و اقدامات خوبی در راستای کمک به محرومان در این شهرستان انجام داده است.

وی بیان داشت: همچنین مقادیری لباس و سبد کالا و لوازم آموزشی نیز به همت خیرین شهرستان میان نیازمندان خاش توزیع شده است.

هاشمی ادامه داد: توزیع سبدهای معیشتی و بسته های آموزشی و فرهنگی و بهداشتی از دیگر برنامه های خیران است که در روزهای آینده مورد توجه قرار می گیرد.

 

کد خبر 966204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha