تجلیل از بانوان مرکز قرآن و عترت بیت الزهرا(س) آران و بیدگل

طی مراسمی با حضور امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از بانوان قرآنی مرکز قرآن و عترت بیت الزهرا(س) و رتبه های برتر طرح ملی قرآنی« بشارت ۱۴۵۴» این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، طی مراسمی با حضور امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از بانوان قرآنی مرکز قرآن و عترت بیت الزهرا(س) و رتبه های برتر طرح ملی قرآنی« بشارت ۱۴۵۴» این شهرستان تجلیل شد. 

 

 

امام جمعه شهر آران و بیدگل در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری و سرور شهیدان، نقش بانوان را در جنبه های تربیتی، اجتماعی، فرزندپروری و حفظ محتوای غنی اسلام، حفظ ولایت و امامت و در تکوّن شخصیت فرزندان بسیار برجسته عنوان کرد و اظهار کرد: خطبه های آتشین، فصیح، بلیغ، الهی، آسمانی و وحی گونه حضرت زینب(س)  نشان از پرورش ایشان در دامن وحی و عصمت دارد.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی ضمن تشکر از فعالیت های خودجوش مرکز قرآنی بیت الزهرا(س) این شهرستان و آرزوی شفای عاجل از ایزد منان برای خانم سلطانی فر مدیر مسئول این مرکز گفت: همان طور که حضرت زینب(س) در زمینه های تفسیر قرآن، روایتگری، پاسخ به سوالات، بیان احکام و حل اختلافات سرآمد بود؛ بانوان نیز می توانند در تمامی حوزه ها نقش آفرین باشند.

 

در ادامه این مراسم از ۶ نفر از بانوان قرآنی مرکز جامعه بیت الزهرا(س) آران و بیدگل که در قالب سه گروه دو نفره در طرح ملی قرآنی« بشارت ۱۴۵۴» در رسانه ملی حضور یافتند تجلیل شد.

 

یادآور می شود؛ از بین سه برگزیده نهایی در کل کشور، «مریم علیزاده آرانی» و  «فضه اسماعیلی پنداس» دو نفر از مبلغین و فعالان قرآنی این شهرستان از مرکز جامعه بیت الزهرا(س)  موفق به کسب رتبه های دوم و سوم در این طرح ملی شدند.

کد خبر 966334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha