برگزاری مراسم سوم شهادت امام حسین (ع)  امشب به همت فعالان رسانه ای همدان

حمزه گفت: مراسم عزاداری شب سوم شهادت امام حسین (ع) به همت هیات زینبیون (فعالان رسانه ای همدان) امشب در بوستان مردم ، یادمان شهدای گمنام برگزار می شود.

«مهرداد حمزه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: فعالان رسانه ای استان همدان همزمان با سومین روز از شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش گردهم می آیند تا در عزای سید و سالار شهیدان و مصائب خواهرش حضرت زینب (س) ناله سر دهند.

 

مدیر عامل خانه مطبوعات استان همدان افزود:  این مراسم امشب (10 شهریور) همزمان با نماز مغرب و عشا  با سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و مداحی حاج حسین رجبی در بوستان مردم ، یادمان شهدای گمنام همدان برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: توزیع بسته های حمایتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در چندین مرحله، اجرای بزرگ ترین پویش نذر نان ، توزیع ماسک و وسایل بهداشتی از برخی اقدامات فعالان رسانه ای همدان در دوران کرونا است.

 

حمزه بیان کرد: در شرایطی که دشمنان با تهاجم فرهنگی درصدد آسیب زدن به باورهای دینی و اعتقادی ما  هستند باید با استفاده از رسانه های ارزشی در جهت ترویج ارزش های دینی و حفظ آن ها در جامعه  گام برداریم.

 

مدیر عامل خانه مطبوعات همدان گفت: در عصر کنونی رسانه ها در کنار نقش اطلاع رسانی، تعلیمی و تربیتی، در ترویج و تبیین ارزشهای اسلامی و دینی نقش بسیار تاثیر گذار و مهمی دارند.

  

 

 

 

 

 

 

کد خبر 966340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha