جلوه  ماندگار محرم در سایه کرونا

حجت الاسلام اجرایی محرم امسال را متفاوت از سنوات گذشته دانست و گفت : امسال جلوه ماندگار از محرم در سایه ویروس کرونا در ذهن جهانیان ثبت شد .

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین به خبرنگار خبرگزاری شبستان کرمانشاه ضمن تسلیت ایام شهادت ابا عبدلله الحسین (ع) اظهار کرد: امسال محرم متفاوت از سنوات گذشته هم معنویت و برکات امام حسین (ع) و نیز زیبایی های کربلا با توجه به شرایط سخت کرونا به معرض دید گذاشته شده است.

 

وی عشق به امام حسین را ماندگار توصیف کرد و گفت: مردم به راحتی حاضر به خالی کردن صحنه ی عاشورا و محرم نیستند و مراسمات را نمونه برگزار کردند .

 

امام جمعه هرسین نظم هیات های عزاداری را مثال زدنی دانست و بیان کرد:امسال نظمی که تا کنون از هیات های عزاداری دیده شد مثال زدنی بود و نشان دادن که مردم  تابع دستورات ولی امر خود هستند.

 

وی تصریح کرد:این نظم و اتحاد می تواند آغازی باشد برای ظهور امام عصر (عج) که مردم به فرمان ولی خود شرایط زمانه و اهمیت شرایط حاکم بر کشور را درک کرده و به شکل متفاوت مراسم عزای امام حسین(ع) را اقامه کردند .

 

حجت الاسلام اجرایی درپایان به حوادث و بلایای صدر اسلام اشاره و خاطر نشان کرد: ائمه (ع) همواره با حوادث و بلایا رودر رو بودن و مقابله کردن بنا به روایاتی از امام علی (ع) دنیا پایدار نیست و حالات گوناگونی دارد ‌.

کد خبر 966409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha