نظارت مستمر کارشناسان بهداشت از هیئت های عزاداری دهلران در ایام محرم

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: در دهه اول ماه محرم کارشناسان شبکه بهداشت به صورت مستمر در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت و بازرسی های لازم را انجام دادند.

«غلام رضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: کارشناسان شبکه بهداشت  50 مورد بازدید از هیئت های مذهبی، در دهه اول ماه محرم در راستای فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی داشته اند.

 

وی بیان داشت: در دهه اول محرم  259 مورد بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی و اماکن عمومی شطح شهرستان صورت گرفته که از این تعداد 114 مورد نظارت بر مراکز تهیه و تولید مواد غذائی و 145 مورد نظارت بر اماکن عمومی بوده است.

 

منصوری  به جمع آوری ۳۰کیلوگرم مواد غذائی تاریخ مصرف گذشته در دهه اول ماه محرم اشاره کرد و گفت: کارشناسان بهداشت 5 مورد شکایات مردمی در این ایام محرم رسیدگی کردند وبا متخلفان برخورد قانونی شد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران اظهار داشت: برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری ایام محرم حسینی، تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به حضور پرشور شهروندان در مراسمات محرم از جمله موضوعاتی بود که در دستور کار این شبکه قرار داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: انجام مراسمات ایام محرم  در شهرستان دهلران با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده و خادمین هیئت ها و مردم با پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این ایام در مراسم ها شرکت داشته اند.

 

کد خبر 966415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha