مستند «کشتی نجات» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان گفت: مستند «کشتی نجات» کاری از گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با موضوع عزاداری ایام محرم تولید شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری آیین های سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، گفت: در دهه اول محرم و به مدت 13 شب آیین عزاداری و سوگواری امام حسین (ع) در مسجد «امام حسین (ع)» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: علاوه بر سخنرانی و عزاداری در ایام محرم، مراسم زنجیرزنی نیز با حضور گسترده اعضای کانون در محوطه مسجد «امام حسین (ع)» برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها به سبب شیوع بیماری «کرونا» به صورت تجمع در مسجد برگزار شده است، بیان کرد: این مراسم امشب و فردا شب نیز در مکان مسجد ادامه پیدا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه به همت گروه رسانه ای «ماح» وابسته به این کانون فرهنگی، صوت و تصاویر آیین های عزاداری شب های محرم تهیه و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند محتوای این برنامه ها را از کانال های کانون «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف دریافت کنند.

 

وی با اشاره به تولید مستند «کشتی نجات» در گروه رسانه ای «ماح»، عنوان کرد: در این مستند گوشه‌هایی از مراسم زنجیرزنی روز تاسوعای حسینی محرم امسال در مسجد «امام حسین (ع)» به تصویر کشیده شده است.

 

گواهیان با اشاره به عوامل تولید این مستند، گفت: تصویربردار و تدوین این اثر به وسیله «امیررضا عطایی» انجام شده و نویسندگی آن نیز بر عهده «علی‌اصغر مصدقی» بوده است.

 

وی ادامه داد: همچنین گویندگی مستند «کشتی نجات» بر عهده «منصور تفویضی» و تنظیم صدا نیز توسط «محمود رحمانیان» از گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با قدردانی از عوامل تولید این اثر زیبا و فاخر، خاطرنشان کرد: این اثر در کانال های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به اشتراک گذاشته شده و علاقمندان می توانند آن را از صفحه اینستاگرام و کانال های کانون در واتس آپ، سروش، تلگرام و ... مشاهده کنند.

 

 

کد خبر 966423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha