ظرفیت کانون‌های مساجد باید توسط مسئولان دیده شود

مرادی، گفت: در حال حاضر کانون های فرهنگی و هنری مساجد بهترین ظرفیت برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان هستند که باید توسط مسئولان دیده شوند.

جواد مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا با کمک امام جماعت، هیئت امنا و بسیج برنامه هایی از ابتدای سال و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ارشاد هرسین افزود: همچنین از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه‌ هایی برای آموزش اعضا استفاده شده است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است و جریان سازی هایی انجام شده است.

 وی با بیان اینکه این کانون همچنین از قبل از ماه محرم با فضاسازی هایی برای برگزاری آیین های عزاداری آماده شد، تصریح کرد: طی دهه اول ماه محرم میزبان عزاداران حسینی بودیم و برنامه های مختلفی در این زمینه در فضای حقیقی و مجازی اجرا  و آیین های عزاداری در فضای باز مسجد برپا شد.

مرادی از برگزاری کلاس قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نیز مسابقات مختلفی با موضوعات متفاوت برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ارشاد هرسین گفت: همچنین در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی موج کمک های همدلی و کمک مومنانه به همت اعضای کانون ها راه افتاد و بسته های معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

وی بیان داشت: به منظور رعایت نکات بهداشتی مناطق پرتردد و آلوده و نیز اماکن عمومی ضدعفونی و گندزدایی این مناطق انجام شد. 

مرادی همچنین خواستار تخصیص اعتبارات به کانون های فرهنگی و هنری مساجد شد و ادامه داد: اختصاص تجهیزات لازم به کانون های مساجد می تواند موجب ارتقای کیفی عملکرد کانون ها شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ارشاد هرسین افزود: این کانون از سال  ۸۸ تاسیس شده و در حال حاضر ۶۴ نفر عضو دارد.

وی با برشمردن ظرفیت های کانون های مساجد خاطر نشان کرد: در حال حاضر کانون های فرهنگی و هنری مساجد بهترین ظرفیت برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان هستند که باید توسط مسئولان دیده شوند.


 

کد خبر 966443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha