توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در آستانه سال تحصیلی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

سلمان زاده گفت: در آستانه سال تحصیلی ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) در استان گلستان توزیع می شود.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در آستانه سال تحصیلی لوازم التحریر از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) در استان گلستان توزیع می شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) گلستان افزود: از آنجایی که بیماری منحوس کرونا وضعیت خیلی از خانواده ها را در کسب و کار دچار مشکلاتی کرد لذا مطابق سنوات گذشته و با شروع پویش مشق احسان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) در استان گلستان در سال تحصیلی جاری تعداد 10 هزار دانش آموز حمایت پذیر (نیازمند) با مشارکت گروه های جهادی، خیریه ها و سمن ها از اهدای بسته های لوازم التحریر برخوردار می شوند.

 

وی اظهارداشت: برابر برنامه ریزی صورت گرفته توزیع آن از جمله شناسایی و تحویل از سوی گروه های همکار ستاد و به تفکیک جنسیت و مقطع تحصیلی انجام می گیرد.

 

سلمان زاده گفت: محتویات این بسته ها شامل کیف، دفتر، مداد، خط کش، خودکار و غیره است که قیمت هر بسته آن ۱۵۰ هزار تومان برآورد می شود.

 

کد خبر 966485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha