بهره برداری و آغاز به ساخت ۸ پروژه در بخش سیمکان جهرم

شفیعیان گفت: تعداد هشت پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت در بخش سیمکان شهرستان جهرم افتتاح و کلنگ زنی شد.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به طرح های اجرا شده در بخش «سیمکان» شهرستان جهرم گفت: در حوزه مدرسه سازی، مدرسه ۶ کلاسه روستای «نوداد» با ۳۴۰ متر مربع زیربنا در هفته دولت بهره برداری شد.

 

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و بنیاد برکت احداث شده است.

 

وی از افتتاح آموزشگاه ۲ کلاسه «بلال حبشی» در روستای «دولت آباد» بخش سیمکان خبر داد و بیان کرد: مساحت این پروژه ۹۸۰متر و زیر بنایی آن ۱۷۴متر بوده است که با اعتباری بالغ بر ۸۱۹ میلیارد ریال از محل طرح «برکت» به بهره برداری رسیده است.

 

شفیعیان همچنین با اشاره به افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای بخش سیمکان، خاطرنشان کرد: بهره برداری از ۲ آب انبار با اعتبار یک میلیارد ریال در روستای «کلاکلی» و «تل گندمی» همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و محلی انجام شد.

 

 وی عنوان کرد: نصب یک دستگاه پکیج خورشیدی به مبلغ 500 میلیون ریال نیز طرح دیگری بود که همزمان با هفته دولت انجام شد؛ این طرح از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده سهم عشایر در غرب روستای «تیر افجان» به بهره برداری رسیده است. 

 

افتتاح مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت (ع) در روستای «بهجان» و موسسه مردم نهاد «مهر خوبان» در روستای «گود زاغ» دیگر طرح هایی بود که شفیعیان از بهره برداری آن در روزهای اخیر خبر داد.

 

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان از آغاز به ساخت ایستگاه آتش نشانی در شهر «دوزه» همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این ایستگاه با مساحت ۱۵۰ متر مربع و با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل شهرداری دوزه احداث می شود.

 

 

کد خبر 966494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha