افزایش جایگاه های سوخت مایع در فارس در هفته دولت

بنی کریمی گفت: با افتتاح چهار باب جایگاه سوخت مایع در فارس، شمار جایگاه های سوخت مایع در استان به ۲۸۷ باب رسید و فرصت اشتغال مستقیم ۵۵ نفر ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امیر بنی کریمی»، امروز (دوشنبه 10 شهریور) از  افتتاح  چهار باب جایگاه سوخت مایع در فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: با افتتاح این جایگاه ها در هفته دولت، اکنون شمار جایگاه های سوخت مایع در استان به 287 باب رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس افزود: طی هفت سال اخیر، شاهد پیشرفت مطلوب در حوزه های مختلف سوخت رسانی استان فارس بوده ایم.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال و با سرمایه گذاری بخش خصوصی، 2 باب جایگاه سوخت مایع در شهرستان شیراز و 2 باب دیگر در شهرستان های آباده و خرمبید افتتاح شد که فرصت اشتغال مستقیم را برای 55 نفر ایجاد کرده است.

بنی کریمی اعلام کرد: در حال حاضر، 30 باب جایگاه سوخت مایع و هفت باب جایگاه سی ان جی در فارس در حال احداث است که 20 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی کرده اند.

وی با اشاره به افزایش 31 درصدی جایگاه های عرضه سوخت مایع در استان از سال 92 تا 99 گفت: با  ایجاد بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی ، 67 باب جایگاه سوخت مایع و 16 باب جایگاه  «سی ان جی» در سطح استان  با سرمایه گذاری بیش از سه هزار و 320 میلیارد ریال در این مدت افتتاح شده که زمینه اشتغال  900 نفر را فراهم کرده است.

بنی کریمی افزود: در حال حاضر، روزانه 12 میلیون انواع فرآورده‌های نفتی در بیش از 280  باب جایگاه و بدون وقفه در فارس توزیع می شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات دیگر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس عنوان کرد: فارس از نظر مصرف فرآورده های نفتی در کشور، مقام چهارم را دارد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس طرح هایی همچون دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی و توزیع الکترونیکی را با هدف ارائه خدمات بیشتر به مردم استان به انجام می رساند.

کد خبر 966561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha