لزوم تعامل همه دستگاه‌ها در اجرای طرح بازآفرینی شهری

توفیقی به لزوم تعامل همه دستگاه‌ها در اجرای طرح بازآفرینی شهری تاکید کرد و گفت: بازآفرینی شهری در مرکز شهر صومعه‌سرا از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «داوود توفیقی» عصر دوشنبه( 10شهریور) در جلسه بازآفرینی شهری که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: دولت تدبیر و امید نیز با نگاه ویژه به اجرای طرح بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده تلاش دارد تا گامی بلند در توسعه مناطق شهری برداشته و حقوق افراد ساکن در این مناطق را برآورده کند.

 

معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا هدف از اجرای طرح بازآفرینی شهری را فراهم کردن زندگی مناسب برای شهروندان عنوان کرد و افزود: احیای بافت‌های فرسوده نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری همه دستگاه‌ها است.

 

وی گفت: وجود بافت فرسوده در مناطق شهری، علاوه بر اینکه امکان توسعه و عمران را از این مناطق سلب می‌کند، در زمان بروز بحران و حوادثی نظیر زلزله، از بروز خسارات مادی و تلفات انسانی جلوگیری می‌کند.

 

توفیقی به لزوم تعامل همه دستگاه‌ها در اجرای طرح بازآفرینی شهری تاکید و تصریح کرد: هر سه شهر گوراب‌زرمیخ، تولمات و صومعه‌سرا دارای بافت فرسوده هستند که بازآفرینی شهری در مرکز شهر صومعه‌سرا از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: بسیاری از شهرستان‌های استان‌های دیگر از این فرصت به خوبی بهره بردند لذا ما نیز باید از ظرفیت‌های بازآفرینی شهری حداکثر استفاده را ببریم.

کد خبر 966568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha