قدردانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین از هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین از هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی برای برگزاری باشکوه عزاداری ایام محرم در قزوین و رعایت اصول بهداشتی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در پیامی با قدردانی از برگزاری باشکوه مراسم های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قزوین بیان کرد: خداوند را شاکریم که به ملت ما این توفیق را داد که باوجود محدودیت های بیماری کرونا، ارادتی که شایسته بود را در حد توان نسبت به امام حسین (ع) که هر چه داریم از خاندان آن حضرت است، به جای آورند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: از همه عزاداران حسینی که ضمن رعایت اصول بهداشتی، در این ایام به سوگواری شهادت سیدالشهدا (ع) پرداختند، از وعاظی که حضورشان گرما بخش مجالس اباعبدالله الحسین (ع) بود، مداحان گرامی که بسیار زحمت کشیدند و شور حسینی آفریدند و از شعرا، خادمان و بانیان هیئت‌ ها که امسال به خاطر شرایط خاص متحمل زحمت و هزینه بسیاری شدند، تشکر می کنم.

 

وی در ادامه اظهار کرد: از همه مسئولان، عوامل بهداشت و ستاد کرونا، استانداری، اداره تبلیغات اسلامی استان، فرمانداری، عزیزان نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) که نظم و امنیت را ایجاد کردند، از اهالی رسانه و صدا و سیما، عواملی که در پخش زنده برنامه ها دخیل بودند، کسانی که در برگزاری نماز ظهر عاشورا تلاش کردند، پاکبانان عزیز و زحمتکش شهرداری و تمامی دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام قدردانی می کنم که هر جا حضور می ‌یافتم انبوه جمعیت را می ‌دیدم.

 

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: جمعیتی که کرونا را در اینکه بخواهد باعث شود عزاداری امام حسین(ع) کمرنگ دیده شوند شکست دادند و شعائر الهی را با عظمت برگزار کردند؛ این حضور پرشور بسیار ستودنی بود.

 

وی یادآور شد: حضور مردم در مرکز استان، شهرستان ها، تمام بخش ها و روستاها چشمگیر و باشکوه بود و ان‌شاالله همه مشمول شفاعت اباعبدالله الحسین (ع) قرار بگیریم.

 

کد خبر 966623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha