حمله بیش از ۱۰۰ شهرک نشین در یک نوبت به مسجدالاقصی

منابع محلی فلسطین از حمله بیش از ۱۰۰ شهرک نشین در یک نوبت به مسجدالاقصی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «شبکه خبری فلسطین»، منابع محلی فلسطین گزارش دادند: 117 شهرک نشین که 30 نفر آنان از طلاب دینی یهود بودند، صبح روز گذشته (10 شهریور ماه) با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند.

 

 

این منابع افزودند: 117 شهرک نشین تنها در یک نوبت صبح به مسجدالاقصی حمله کردند که این اقدام، افزایش تعداد آنان را در حمله به مسجدالاقصی نشان می دهد.

 

منابع محلی فلسطین گفتند: شهرک نشینان از سمت «باب المغاربه» به مسجدالاقصی حمله کرده و در بخش شرقی این مسجد گردش کردند و سپس از «باب السلسله» خارج شدند.

 

این منابع افزودند: شهرک نشینان در حمله خود به مسجدالاقصی، آیین تلمودی به جای آوردند و به بهانه استراحت در بخش شرقیه، شیرهای آب در حیاط مسجدالاقصی را خراب کردند.

 

بنابراین گزارش، حملات روزانه شهرک نشینان به مسجدالاقصی با فراخوانی گروه های یهودی افراطی صورت می گیرد و آنان در تلاش هستند بر مسجدالاقصی سیطره یافته و این مسجد را همچون «مسجد ابراهیمی» تقسیم زمانی و مکانی کنند.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین برای ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی محدودیت ایجاد می کنند و کارت های شناسایی آنان را می گیرند و محافظان و نگهبانان مسجدالاقصی را از ورود به مسجدالاقصی منع می کنند.

کد خبر 966629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha