رزمایش مواسات و همدلی جامعه را برای ظهور آماده می کند

امام جمعه بندرعباس رزمایش مواسات و همدلی را زمینه‌ساز ظهور دانست و گفت: این طرح پربرکت امتحانی برای ورود حضرت ولی عصر (عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام «محمد عبادی زاده» در مراسم اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در بندرعباس اظهار کرد: مرحله اول طرح مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان آغاز شد که مورد استقبال گسترده مردم عزیز قرار گرفت. این طرح در مراحل مختلف انجام شد و اکنون نیز تا پایان صفر ادامه خواهد داشت.


امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اجرای طرح مواسات و همدلی را زمینه‌ساز ظهور دانست و بیان داشت: این طرح پربرکت امتحانی برای ورود حضرت ولی عصر (عج) است.


حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با ذکر این نکته که جوانانی که در این رزمایش شرکت کرده اند باید قدر خود را بدانند، خاطر نشان کرد: این اتفاق معجزه و پدیده‌ای برای جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

 

رزمایش مواسات و همدلی متناسب با نیازهای جامعه حرکت خواهد کرد


وی اظهار داشت: رزمایش مواسات و همدلی متناسب با نیازهای جامعه حرکت خواهد کرد. به طور مثال در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و نیازمندان به لوازم تحریر و لباس مدرسه احتیاج دارند.

 


وی ابراز داشت: در برنامه های صورت گرفته به زودی علاوه بر بسته های معیشتی کمک های مومنانه دیگری در قالب های مختلف ارائه می شود.

 

22 هزار بسته معیشتی و 10 هزار بسته دانس‌اموزی آماده توزیع در استان هرمزگان است

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: اکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی آماده توزیع بین نیازمندان استان است و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۱۰ هزار بسته در قالب لوازم موردنیاز دانش آموزان تهیه کرده است.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عنوان کرد: گرچه بدخواهان و رسانه های مزدور غربی سعی دارند اعتماد مردم را از نهاد های وابسته به رهبری سلب کنند اما همواره نشان داده ایم در کنار مردم هستیم.


وی بیان داشت: باید مراقب باشیم ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم و جلوی توطئه های آنان را بگیریم.

کد خبر 966650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha