پیام رسانی امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) موجب ماندگاری قیام امام حسین(ع) شد

حجت الاسلام بابایی گفت: پیام رسانی امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) موجب ماندگاری قیام امام حسین(ع) شد و امروز هم باید ما در راستای تبیین این قیام تلاش کنیم.

حجت الاسلام «سید محمد بابایی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر اظهار کرد: تبیین قیام عاشورا در گرو ادامه درست راه و روش آن امام همام و اهداف عاشوراست و همه ما باید اکنون پیام‌رسان عاشورا باشیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر افزود: سخنان حضرت زینب (س) باعث ماندگاری كربلا و هدف قیام امام حسین (ع) بود و باید اطلاع رسانی مناسب در این راستا انجام شود.

 

وی با قدردانی از عزاداری پر شور و شعور مردم ولایتمدار بهشهر در دهه اول محرم خاطر نشان کرد: بار دیگر مردم ولایتمدار شهرستان بهشهر در دهه اول محرم الحرام امسال خالق صحنه های بی بدیلی از عشق و ارادت به حضرت سیدالشهدا (ع) شدند و شیفتگان، دلدادگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در جای جای این شهرستان هم نوا با همه عزاداران حسینی(ع) در اقصی نقاط کشور و جهان به اقامه عزا پرداختند.

 

حجت الاسلام بابایی افزود: عزاداری هایی پرشور، باشکوه و آمیخته با شعور حسینی و با رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا که تحقق بخش منویات مقام معظم رهبری در این عرصه بوده و علی رغم نمایش اوج دلدادگی و محبت وصف ناپذیر مردم ولایت مدار شهرستان بهشهر نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، جلوه های کم نظیری از  فرهنگ، منطق و عقلانیت مذهب تشیع را به رخ جهانیان کشید.

 

وی بیان کرد:  تمامی عزاداران حسینی(ع) اعم از علما و روحانیت، مداحان، هیات های مذهبی، بانیان مجالس و محافل عزاداری، خیرین، هیات امنای مساجد ، برپاکنندگان روضه های خانگی و سیار ، تهیه کنندگان بسته های معیشتی و سلامت ، همه عزیزانی که در انجام تبلیغات محیطی محلات و معابر متقبل زحمات فراوان شدند و باید قدردان این زحمات بود و با رعایت دستور العمل بهداشتی برای رهایی از ویروس کرونا تلاش کرد.

 

 مسئول کارگروه مراسم عزاداری محرم الحرام شهرستان بهشهر گفت: بر این باورم که اجر این همراهی مومنانه در پیشگاه خداوند منان محفوظ خواهد ماند و در سایه همدلی همگانی ،سایه شوم این ویروس منحوس از سر جامعه بشری رفع خواهد شد.

 

کد خبر 966734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha