افزایش پایداری شبکه های برق استان لرستان

خودنیا گفت: با نصب ۴۰ دستگاه سکشن لایزر پایداری شبکه های برق استان لرستان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فریدون خودنیا» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تعداد 40 دستگاه سکشن لایزر(قطع کننده خطوط 20 کیلوولت) طی 7 روز در نقاط مختلف استان لرستان بر روی شبکه های توزیع برق نصب شد.

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان افزود: در یک اقدام جهادی تعداد 40 دستگاه سکشن لایزر در مدیریت های توزیع برق خرم آباد1و 2، پلدختر، الیگودرز، چگنی، نورآباد و کوهدشت  بر روی شبکه نصب و راه اندازی شد.

 

وی با اشاره به اینکه در فاز اول، این پروژه موجب جذب 65 میلیارد  ریال اعتبار شد، گفت: این مبلغ از محل اعتبارات بازسازی شبکه های برق خسارت دیده از سیلاب فروردین ماه 98 تأمین شده است.

 

خودنیا خاطرنشان کرد: در فاز دوم نیز مقرر گردیده تعداد 10 دستگاه دیگر درنقاط مختلف استان نصب  شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه این اقدام توسط پرسنل شرکت صورت گرفته، ابراز داشت: نصب اصولی این دستگاه ها نیاز به داشتن مهارت و دانش فنی بالایی می باشد که خوشبختانه نیروهای پرتلاش شرکت در این امر موفق عمل نموده و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها در سریع ترین زمان ممکن(7 روز) اقدام به نصب و راه اندازی آنها نمودند.

 

خودنیا مزایای استفاده از این تجهیزات را اتوماسیون شبکه های توزیع برق، افزایش پایداری و کاهش مدت زمان خاموشی های احتمالی برشمردند.

کد خبر 966922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha