تکریم خانواده طلبه شهید «شعبانعلی ابراهیمی وانانی» در سه‌شنبه‌ای دیگر

دهمین هفته از طرح ملی سه‌ شنبه‌های تکریم با حضور مسئولان فرهنگی استان و به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به خانواده طلبه شهید «شعبانعلی ابراهیمی وانانی» اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به همراه سایر مسئولان فرهنگی استان امروز (سه شنبه 11 شهریور) در دهمین هفته از طرح ملی سه‌ شنبه‌ های تکریم با حضور در منزل خانواده طلبه شهید «شعبانعلی ابراهیمی وانانی» از خانواده این شهید والامقام تجلیل کردند.

 

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در قالب طرح ملی سه‌ شنبه‌های تکریم و با هدف تکریم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای جامعه به دیدار خانواده‌های شهدای محلات خود می‌روند.

 

طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور ماه جاری ادامه دارد.

 

در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان چهارمحال و بختیاری از خانواده های معظم شهدا، چهره های ماندگار، نخبگان و فعالان عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی محلات و مناطق مختلف روستایی و شهری تجلیل می شود.

 

گفتنی است: تمامی دیدارها و تکریم خانواده های شاهد، ایثارگر و... با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: طلبه شهید «شعبانعلی ابراهیمی وانانی» متولد شهرکرد است که در سن ۲۲ سالگی ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمانش را لبیک گفت و در عملیات پدافندی شهد شیرین شهادت را چشید.

 

کد خبر 966963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha