پویش ۱۰روزه اهدای خون ورزشکاران بسیجی درساری کلید خورد

طرح جهادی پویش ۱۰روزه اهدای خون جامعه ورزش بسیج استان مازندران با حضور پهلوانان،قهرمانان،پیشکسوتان و روسای هیئت های ورزش بسیج به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در مرکز انتقال خون استان مازندران واقع در بلوار ارتش ساری آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، طرح جهادی پویش اهدای خون جامعه ورزش بسیج استان مازندران از امروز تا ۲۰ شهریورماه ۹۹ با حضور پهلوانان، قهرمانان، پیشکسوتان و روسای هیئت‌های ورزش بسیج به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در سراسر مراکز انتقال خون مازندران برگزار خواهد شد .

 

* مدت ۱۰ روز اهدای خون خواهیم داشت

در ادامه این پویش، « کاظم غفارپور » گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد کمک‌های مومنانه و حضور آحاد مردم جهت کمک به نیارمندان جامعه بسیج ورزشکاران در خصوص انتقال خون در این مکان حاضر شد.

 

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلای مازندران اعلام کرد:  به مدت ۱۰ روز جامعه بسیج در شهرستان‌ها با اهدای خون جهادی دین خود را ادا خواهد کرد و ثابت می‌کند که بسیج در همه مباحث پیشگام و میدان‌دار است.

*آمدیم تا در بخش اهدای خون مدال‌آور باشیم

 «مریم سعادتی» در حاشیه مراسم پویش اهدای خون ورزشکاران، بیان کرد: در  بحبوحه شیوع ویروس کرونا بر خود لازم دانستیم تا برای اهدای خون به این پویش بپیوندیم.

 

نائب رییس هیئت تیراندازی و دارت بسیج سپاه کربلا افزود: همانطور که قهرمانان ورزشی ما مدال‌های رنگارنگی برای شادی مردم کشورمان کسب می‌کنند در این جامعه امروز وظیفه خود دانستیم که نیاز به اهدای خون این مردم را برطرف کرده و نشان بدهیم که همیشه در صحنه بوده و مدال‌آور افتخار برای جامعه سلامت هستیم.

*لزوم اهدای مستمر خون در مازندران

«ذوالفقار تقوی» هم در حاشیه مراسم پویش اهدای خون ورزشکاران بسیجی استان با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه ها پیشگام و اثرگذار هستند، بیان کرد: امروز ما انتقال خونی‌ها میزبان جمعی از نوع‌دوستان خوب استانمان به نام وررشکاران بسیجی مازندران هستیم.

 

مدیر کل انتقال خون استان مازندران اضافه کرد: امیدواریم با دریافت خون این عزیزان و تبدیل به فراورده‌های خونی بتوانیم حیات هم‌وطنان بیمار ما را جریان ببخشیم، خون امروز از ضروریات زندگی ما است اگر نتوانیم نیاز خون را برآورده کنیم حیاتشان به مخاطره خواهد افتاد.

 

تقوی متذکر شد: اهدای خون باید مستمر باشد چرا که فرآورده‌های خونی ما طول عمر موقتی دارند لازم است این رشادت‌ها تداوم بیابد تا بتوانیم تمام ۴۷ مرکز درمانی مازندران را زنده و پویا داشته باشیم.

کد خبر 966983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha