اولویت اصلی در آغاز سال تحصیلی جدید، حفظ سلامت دانش آموزان است

رحیمی گفت: اولویت اصلی در آغاز سال تحصیلی جدید، حفظ سلامت دانش آموزان است و اگر چه آموزش مهم است اما اگر امکان به خطر افتادن سلامت به وجود بیاید، بی معطلی مراکز آموزشی را تعطیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (سه شنبه 11 شهریور) در مراسم ویدئو کنفرانسی افتتاحیه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: امسال به دلیل بحران کرونا، شروع سال تحصیلی متفاوت خواهد بود.

استاندار فارس افزود: اولویت اصلی در آغاز سال تحصیلی جدید، حفظ سلامت دانش آموزان است و باید تمامی دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده در مدارس با توجه ویژه رعایت و اعمال شود.

وی اضافه کرد: در این میان لازم است تا شرایطی ایجاد شود تا شاهد تقابل مردم و مسئولان نباشیم و اگر چه آموزش مهم است اما اگر امکان به خطر افتادن سلامت به وجود بیاید، بی معطلی مراکز آموزشی را تعطیل خواهیم کرد.

رحیمی با تاکید بر غیر قابل پیش بینی بودن شرایط بیان کرد: تصمیمات بر اساس پیشرفت شرایط اتخاذ خواهد شد که در تمام آنها حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: برای برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین، مشکل زیرساختی در استان وجود ندارد و تاکید ما در شرایط حاضر بر استفاده از فضای مجازی است.

استاندار فارس اعلام کرد: در نظر گرفتن کلاس های رفع اشکال برای دانش آموزان به صورت حضوری در ایجاد ارتباط موثر میان آموزگاران و دانش آموزان نقش مطلوبی دارد.


 

کد خبر 967004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha