کانون گروه‌های جهادی رضوی اصفهان از خدمات عمرانی تا خدمات درمانی

نظارتی زاده با بیان اینکه کانون گروه‌های جهادی رضوی اصفهان از نیروهای متخصص در تمام گرایش ها برخوردار است گفت: این کانون زیر پرچم امام رضا(ع) همه نوع خدمت جهادگونه به مددجویان ارائه می کند.

«رحمان نظارتی زاده» در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان از فعالیت های کانون گروه های جهادی خبر داد و گفت: کانون گروه های جهادی در بخش عمرانی از خدمات فنی و مهندسی جهادگران بهره می گیرد و خادمیاران رضوی و همیاران خادمیار در این بخش  که شامل مهندسین عمران و راه و ساختمان و زیرمجموعه آن شامل جوشکار ، بنا ،برقکار ، لوله کش و... می باشد فعالیت می کنند و با توجه به نیاز مدجویان، کار به سرگروه هر بخش ارجاع داده شده و نیاز مددجویان پیگیری و رفع می شود.

 

مسؤل کانون گروه‌های جهادی رضوی اصفهان گفت: برای رسیدگی بهتر به درخواست مددجویان در بخش پزشکی، با هماهنگی های انجام شده طی سه تماس مددجو با پزشک مرتبط می شود، این امر با هماهنگی بخش فوریت های پزشکی که در حال حاضر شیفت بندی خاصی را برای مددجویان در نظر گرفته انجام می شود و مددجو برای مشاوره و شناسایی بیماری و تعیین متخصص موردنیاز به جای تماس با اورژانس با فوریت های پزشکی تماس می‌گیرد و پس از تعیین نوع نیاز مددجو، روابط عمومی کانون با توجه به اعلام آمادگی پزشکان جهادگر،  مددجو را به پزشک متخصص  وصل می کند و مراحل درمان انجام می شود.

 

نظارتی زاده افزود: در این طرح مددجویان در سطح استان اصفهان تحت پوشش هستند و در حال حاضر با بیمارستان های شهید صدوقی و امام حسین(ع) و همچنین کلینیک خورشید و کلینیک کودک من هماهنگی های لازم انجام گرفته است و بیش از 80 پزشک آمادگی خود را برای پذیرش تعداد مشخصی از مددجویان در طول روز اعلام کرده اند.

 

مسؤل کانون گروه های جهادی رضوی گفت: همچنین جلساتی با گروه های جهادی فعال در سطح استان اصفهان و غرب و شرق کشور داشته ایم  و توانستیم گروه های فعال در مناطق مختلف را با هم آشنا نموده تا با اشتراک امکانات خود، فعالیت مؤثرتری داشته باشند.

 

نظارتی زاده همچنین افزود: در این جلسات مسؤل بسیج جهادسازندگی، یکی از معاونان جهاد کشاورزی، مسؤل توانمندسازی بانک رسالت و دو تن از مسؤلین جهاد کشاورزی شرق کشور که به منطقه اشراف کامل داشتند و همچنین مسؤل توانمندسازی قرارگاه قدس سپاه در شرق کشور حضور داشتند که در حال پیگیری مصوبات جلسات برای اجرا هستیم.


نظارتی زاده گفت: در حال حاضر برای جذب بیشتر خادمیاران، هر روز با شصت نفر از خادمیاران تماس حاصل می شود تا در جلسات هم اندیشی برای بهره مندی از توان خادمیاران تبادل نظر شود، همچنین برای شناسایی مددجویان، سی نفر خادمیار محقق در حال همکاری با کانون می باشند .

کد خبر 967095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha