کمبود نیروی انسانی چالش اساسی آموزش و پرورش نهبندان است

گفت: كمبود نيروي انساني بزرگترين چالش پيش روي دستگاه تعليم و تربيت شهرستان نهبندان محسوب مي شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،  «فرامرز روشندل» صبح امروز (۱۲ شهریور) در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است، اظهار کرد: عدم وجود برخی زیرساخت ها، کمبود منابع تشویقی و جاذبه ای، بعد زیاد مسافت با مرکز استان، کویری و خشن بودن طبیعت، نگه داشت نیروی انسانی را در این شهرستان با مشکل مواجه کرده است.

 

مدیر آموزش و پرورش نهبندان با تاکید بر اینکه انتخاب معلمان توانمند و ماهر و دارای صلاحیت های حرفه ای لازم  برای کلاس ضروری دانست و افزود: معلمان نقش تأثیر گذاری در تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی دارند.

 

وی ادامه داد: لازمه ی مراقبت و صیانت از حریم فکر و اندیشه کودکان، نوجوانان و جوانان دانش آموزان در مقابله تیرهای زهرآگین ضد فرهنگی دشمن، عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق کامل اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

 

مدیر آموزش و پرورش نهبندان با اشاره به اینکه مهم ترین هدف خادمین آموزش و پرورش در نهبندان کاهش آسیب هایی است که در عرصه های مختلف سلامت جسم و روان دانش آموزان و فرهنگیان را تهدید می کند، عنوان کرد: امیدواریم با جذب نیروهای جدید و سازماندهی نیروی انسانی و با نگاهی که به ضرورت ترمیم و ارتقا جایگاه نیروی انسانی وجود دارد شاهد رفع کمبود نیروی انسانی در این منطقه باشیم.

کد خبر 967160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha