ضرورت ایجاد امنیت خاطر در خانواده‌ها در جریان بازگشایی مدارس

طالبی استاندار یزد بر ضرورت ایجاد امنیت خاطر در خانواده‌ها در جریان بازگشایی مدارس تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌صورت ویدئو کنفرانس، با سخنرانی مقام معظم رهبری و وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد و جمعی از مدیران و روسای نواحی آموزش‌وپرورش استان، در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد در این نشست با اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و اقدامات استان در این زمینه، گفت: باید با تبيين اقدامات صورت گرفته، احساس امنیت خاطر در خانواده‌ها ایجادشده و نگرانی‌های آن‌ها برطرف شود.

وی با تأکید بر لزوم هم‌صدایی استان در جریان بازگشایی مدارس، عنوان کرد: این اطمینان به خانواده‌ها داده شود که مدارس با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی آغاز به کار می‌کنند و فرزندانشان در محیط‌های سالم مستقر می‌شوند.

استاندار یزد در پایان با اشاره به‌ضرورت فراهم‌سازی زمینه‌ها برای بهره‌گیری تمامی دانش آموزان از ظرفیت فضای مجازی، عنوان کرد: تشکل‌ها و بنیادهای خیریه می‌توانند کمک بسیاری در تأمین نیازهای آموزشی فرزندان خانواده‌های کم‌درآمد داشته باشند.

کد خبر 967328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha