ضرورت تعیین تکلیف مالکیت زمین‌های شهر چمران

حجت‌الاسلام عبادی معضل اساسی شهر چمران را موضوع مالکیت زمین‌های این شهر عنوان کرد و گفت: مالکیت این زمین‌ها در اختیار صنایع پتروشیمی است از این رو خواستار ورود مجلس شورای اسلامی جهت تعیین تکلیف زمین‌های شهر چمران هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حجت‌الاسلام جاسم عبادی» در دیدار محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و غلامرضا شریعتی استاندار استان خوزستان از شهرستان بندرماهشهر، با بیان مشکلات شهر چمران به بیان اولویت‌های این شهر و روستاهای آن پرداخت.

 

امام جمعه شهر چمران با اشاره به ظرفیت عظیم کشاورزی در روستاهای جراحی خواستار اجرای فرمان مقام معظم رهبری در خصوص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان در روستاهای جراحی شدند.

 

وی معضل اساسی شهر چمران را موضوع مالکیت زمین‌های این شهر عنوان کرد و افزود: مالکیت این زمین‌ها در اختیار صنایع پتروشیمی است از این رو خواستار ورود رئیس مجلس و رئیس کمیسیون انرژی مجلس جهت تعیین تکلیف زمین‌های شهر چمران هستیم.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه تا موضوع زمین‌های شهر چمران حل نشود عمران و آبادانی صورت نخواهد گرفت اضافه کرد: از دیگر مشکلات شهر چمران نبود شبکه فاضلاب است که لازم است به این موضوع به صورت ملی و استانی نگاه شود.

 

وی در پایان از نبود درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی در شهر چمران گلایه کردند و خواستار تسریع در روند ساخت درمانگاهی شد که توسط سپاه خوزستان در حال ساخت است.

کد خبر 967163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha