اجرای طرح سراج در بهشهر با هدف رفع مشکلات محلات

ذبیح پور از اجرای طرح سراج با هدف پیشبرد و ارتقاء وضعیت سلامت روح و روان شهروندان خبر داد و گفت: طرح سراج در بهشهر با هدف رفع مشکلات محلات برگزار می شود.

« فاطمه ذبیح پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر اظهار کرد: طرح سراج تلاش دارد تا به کاهش آسیب های اجتماعی در محلات مختلف بپردازد.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر افزود: كاهش شیوع اختلالات رواني و آسیب ها ی اجتماعی، افزایش سواد سلامت روان، اتخاذ رفتارهای روانی و اجتماعی پیشگیرانه و بهبود حفاظت مالی بیماران، افزایش شاخص بهره مندی عادلانه از خدمت سلامت روانی و مراقبت های اجتماعی از اهداف اصلی این طرح است که با حمايت ارگان هاي  ذی ربط محقق مي گردد.

 

وی یادآور شد: اجرای طرح سراج و تهیه شناسنامه ارتباطی با شهروندان در حقیقت تصویری درست از آسیب‌های اجتماعی ترسیم و در ادامه راه با ترسیم نقشه راه درست کمک کار ما برای کاهش آسیب های مختلف در محلات است.

 

ذبیح پور خاطر نشان کرد: طرح سراج با نظارت فرماندار بهشهر اجرایی می شود که در این راستا شهرداری بهشهر، در اجرای طرح و برای رفع معضلات پیشگام شده است و شناسنامه نسبتا" دقیق و جامعی از موقعیت جغرافیایی و انسانی همراه با ضریب ایمنی شهرها و نقاط بحران آفرین و بحران ساز شناسایی و تدارک دیده شده است و در اختیار فرمانداری قرار می گیرد تا اجرایی شود.

کد خبر 967184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha