رابطه امارات با اسراییل خشم ملت های مسلمان را در پی دارد

کنعانی مقدم با بیان اینکه روابط ما با کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات دیگر بر اساس حسن همجواری نیست، گفت: رابطه امارات با اسراییل خشم ملت های مسلمان را در پی دارد.

«حسین کنعانی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد رابطه اسراییل و امارات گفت: توطئه صلح و سازش در دوره های گوناگون شکل های متفاوتی داشته است و زمان آغاز آن را می توان از کمپ دیوید عنوان کرد که پس از آن در اسلو با به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی خود را نشان داد، این امر موجب شد فشار بر روی جبهه عربی اسلامی بیشتر شود.

 

دبیر کل حزب سبز تصریح کرد: ملت های مسلمان مخالف هرگونه ارتباط با اسراییل هستند اما برخی از حکومت های به اصطلاح اسلامی با توجه به اینکه دست نشانده آمریکا هستند، از این دولت ترس و واهمه دارند. پس از اقدامات سعودی ها و بعد از آن کشور امارات که از نتانیاهو دعوت کردند شاهد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستیم  که مقدمه صلح و سازش و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است و این موضوع به عنوان یک پروژه جدی در حال شکل گیری است.

 

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی اظهار کرد: همان گونه که رهبر انقلاب اشاره کردند، کشورهایی که سران آنها خیانت می کنند و از خط قرمز به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی عبور می کنند، دچار خشم ملت ها می شوند و دیری نمی گذرد که این کشورها از کرده خود پشیمان می شوند.

 

کارشناس مسائل سیاست خارجی اظهار کرد: روابط ما با کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات و کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، دیگر نمی توانند بر اساس حسن همجواری صورت گیرد بلکه باید روش دیگری را در رابطه با این کشورها در پیش بگیریم و بدانیم که این کشورها لانه شیطان هستند و باید با آنها مقابله و مورد خطاب قرار دهیم.

 

وی گفت: معتقدم اقداماتی که ترامپ برای توسعه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام می دهد و  همچنین به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با تاکید بر پیوستن جولان به رژیم صهیونیستی و نقشه ای که به عنوان معامله بزرگ قرن از آنها یاد می شود، همگی حاکی از آن است که آمریکایی ها کاملا در اختیار رژیم صهیونیستی برای مقابله با جهان اسلام هستند./

 

کد خبر 967277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha