۹۰ میلیارد تومان اعتبار به مشاغل آسیب دیده از بحران کرونا پرداخت شد

آشتاب گفت:۹۰ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا به صاحبان مشاغل استان و کسب و کارهای ‌آسیب دیده از بحران کرونا پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب» امروز(12 شهریور) روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از بحران کرونا اختصاص داده می شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اظهار داشت:  تاکنون ۳۰ هزار و ۱۸۲ نفر در قالب ۲۴ هزار و ۱۲۵ پرونده با مبلغ ۲۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات کرونایی به بانک های استان معرفی شده اند.

 

وی افزود: پس از بررسی های لازم در دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه کارگروه اشتغال، تاکنون مبلغ ۹۰ میلیارد تومان در قالب ۱۰ هزار و ۳۹۸ پرونده به این کسب و کارها پرداخت شده که این روند با همکاری خوب بانک های استان تداوم دارد.

 

آشتاب بیان کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته با وزارت متبوع، ۱۴رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، اماکن گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه‌ها، مجتمع‌های ورزشی و آموزشگاه‌های رانندگی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب‌های شیوع کرونا هستند.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اظهار کرد: مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات خسارت کرونا برای مشاغل بیمه شده و واحدهای دارای کد کارگاهی تا ۱۵شهریور و برای افراد فاقد بیمه و کد تا پایان این ماه تمدید شده است.

کد خبر 967295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha