پرداختن به بحث بصیرت در دهه فجر ضروری است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و پرداختن به بحث بصرت و ولایتمداری در برنامه های دهه فجر پیروزی انقلاب ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی (14 دی) در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مسئولان و مردم باید همه توان خود را برای برگزاری هر چه باشکوهتر این برنامه های به کار بگیرند.

 

وی با بیان اینکه 22 کمیته در مرکز استان برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های دهه فجر تشکیل شده است، افزود: درهر یک از شهرستان های استان نیز17 کمیته تشکیل شده است.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه استان مرکزی سال گذشته در جمع آوری برنامه ها، اجرای صحیح و به موقع و همچنین ارایه گزارش استان نمونه در کشور شده است، اضافه کرد: امسال نیز باید همه دستگاه ها و ارگان های مربوطه با جدیت وارد شده و برنامه های مناسبتری را در خور این دهه برگزار کنند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد: چند سال گذشته دهه فجر انقلاب اسلامی با ماه های محرم و صفر متقارن بود که از برگزاری جشن ها معذور بودیم ولی با وجود این برنامه های خوبی متناسب با زمان خود برگزار شد که این نشان از همت و حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مرکزی داشت.

 

وی اضافه گرد: دهه فجر امسال مقارن با آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) است که می توانیم برنامه ها و جشن های متنوعی را برای هر دو مناسبت برگزار کنیم.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلای گفت: برنامه ها باید با دو رویکرد و در دو زمینه حضور گسترده مردم و همچنین تبیین این واقعه عظیم در بین نسل جوان انجام شود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: روز 22 بهمن، روز عید و بهار انقلاب است که این روز باید هر چه بیشتر برای افراد به ویژه جوانان و نوجوانان بیان شود تا آنان نیز اهمیت این روز را به خوبی درک کنند.

 

گفتنی است، در این مراسم که با حضور نصراللهی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی برگزار شد، هر یک از اعضای کمیته ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های جشن انقلاب پرداختند.

پایان پیام/
 

کد خبر 96731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha