تمرکز کمیته امداد بر مردمی کردن کمک ها است

بختیاری با اشاره به کمک های متعدد حاکمیتی از سوی دولت و مجلس به کمیته امداد گفت: در کنار این حمایت ها کمیته امداد بر مردمی کردن کمک ها تمرکز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «مرتضی بختیاری» شامگاه (چهارشنبه ۱۲ شهریور) در دیدار نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، بابیان اینکه مردم ایران همواره و در مشکلات مختلف دستگیر نیازمندان بوده اند، اظهارداشت: موفقیت های کمیته امداد نیز مرهون همین دست های سخاوتمندانه مردم است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور حضور حماسی مردم در رزمایش مواسات و همدلی را بی سابقه دانست و افزود: مردم در این رزمایش که به برکت فرمان رهبر معظم انقلاب آغاز شد کمک های قابل توجهی به نیازمندان کردند.

 

وی بابیان اینکه در مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کمک جمع آوری شد، اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی در راستای جمع آوری و توزیع همین کمک های مؤمنانه مردم در کمیته امداد شکل گرفت.

 

بختیاری با اشاره به کمک های متعدد حاکمیتی از سوی دولت و مجلس به کمیته امداد، تصریح کرد: در کنار این حمایت ها کمیته امداد بر مردمی کردن کمک ها تمرکز کرده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با تأکید بر اینکه طرح های بسیاری برای کارآفرینی و اشتغال مددجویان این نهاد در حال اجرا است، گفت: اعطای تسهیلات ۲۰ میلیارد ریالی به کارآفرینانی که بیش از ۴۰ مددجوی کمیته امداد را استخدام کنند یکی از این طرح ها است.

 

بختیاری به ایجاد اشتغال برای چهار و ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری طی سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود در سال جاری نیز زمینه اشتغال پنج هزار مددجوی این استان فراهم شود.

 

وی بابیان اینکه اکنون ۶۵ درصد از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در کشور را زنان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت نقش مادری برای زنان سرپرست خانوار نیز طرح های مختلف اشتغال خانگی ارائه شده است.

 

کد خبر 967461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha