تقویت وحدت اسلامی در جامعه اسلامی باعث مایوس کردن جبهه استکبار خواهد شد

حجت الاسلام فاضلی، گفت: تقویت وحدت اسلامی در جامعه اسلامی ،باعث مایوس کردن جبهه استکبار معاندین انقلاب و همچنین کسانی که سنگ اندازی می کنند خواهدشد.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت در کرمانشاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:طبعاً با توجه به نصایح و سفارشات و دستورالعمل های مقام معظم رهبری  امیدواریم که مساجد که کانون همه ارزش های دینی است همیشه با طراوت و بانشاط و همیشه آماده انجام وظایف محوله در نظام جمهوری اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به وضعیت کنونی اپیدمی کرونا و تاثیر آن در برنامه های مساجد،  افزود: متاسفانه کرونا به شکلی بعضی از برنامه‌ها را تحت شعاع قرار داده، گرچه مساجد تعطیل نیستند اما با وجود انگیزه وافری که مردم جهت حضور در مساجد دارند، به علت کرونا اجتماعات قبلی را در آنها نداریم ‌ بنابر دستورات وزارت بهداشت به خاطر رعایت حال مردم، تا مادامی که رعایت آنها ضروری لازم و تکلیف باشد طبعاً بسیاری از اجتماعات و کلاس های ما تحت شعاع قرار می گیرد . در حال حاضر هم بنابر ضرورت نماز های یومیه با رعایت پروتکل ها و فاصله فیزیکی و بهداشتی با استفاده از ماسک و وسایل بهداشتی انجام می شود.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت در کرمانشاه ، با قدردانی از علما و طلاب ، و تاکید بر نقش آنان در جامعه، تصریح کرد: من از همه‌ علما و ماموستا های اهل سنت جهت تشویق مردم در پشتیبانی از مسجد که خانه خداست و کانون ترویج مسائل شرعی و دینی و احکام شریعت است ،و همچنین از جمعی از مومنین خدوم چه زن و چه مرد که در راستای حمایت از مساجد بعضاً هزینه مالی را تقبل می‌کنندو یا در مدیریت مسجد وقت می گذارند و همکاری می‌کنند،تشکر می کنم.  


حجت الاسلام فاضلی تاکید کرد: ان‌شاءلله مردم و مسئولین هوشیاری لازم را داشته باشند تا بعضی ها به نام دلسوزی و یا تعصبات مذهبی  جامعه را دستخوش فتنه‌های نکنند و پیاده‌نظام دشمنان قسم خورده نظام نباشد. لذا در این رابطه هم ماموستا ها و هم مومنین باید هوشیار باشد تا طبق سخن حضرت امام رحمة الله علیه بنیانگذار انقلاب که فرمود رمز انقلاب و پیروزی ، وحدت کلمه بود، این وحدت را حفظ کنند.
 

کد خبر 967542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha