شروع مدارس هرمزگان از ۱۵ شهریور/ سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی برای استفاده از «شاد» توزیع می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهرویو آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «موسی دادی زاده» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید 183 هزار دانش‌آموز در سه هزار و 400 مدرسه استان هرمزگان مشغول به تحصیل خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید 15 روز زودتر آغاز خواهد شد، عنوان کرد: این تسریع در بازگشایی به دلیل جبران دروس عقب افتاده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش در مدارس استان هرمزگان، تصریح کرد: تمام رئوسای آموزش و پرورش هرمزگان به صورت ویدیو کنفرانس با وزیر ارتباط داشتند و توصیه‌های مورد نیاز مطرح شد.

 

دادی‌زاده سلامت دانش‌آموزان را اولویت آموزش و پرورش هرمزگان دانست و ابراز داشت: به خانواده‌ها قول خواهیم داد در حد توان و ظرفیت‌مان شرایط را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم. رعایت پروتکل‌ها دو قسمت دارد بخشی در مدارس مورد توجه است و قسمت بعدی به عهده خانواده‌ها است.

 

وی با تاکید بر همکاری خانواده‌ها برای هماهنگی با سرویس مدارس، ادامه داد: اگر سرویس مدارس در زمان مناسب در مدارس حضور داشته باشند، از ازدحام جلوگیری خواهد شد. در حوزه آموزش و پرورش رعایت فاصله گذاری اجتماعی، گندزدایی مدرسه (کلاس‌ها تا محیط‌های باز مدرسه) در دستور کار قرار دارد.

 

دادی زاده با اشاره به لزوم استفاده از ماسک در میان دانش‌آموزان، گفت: در صورت ازدحام دانش آموزان درمدارس به دو گروه تقسیم خواهند شد؛ گروهی روزهای زوج و گروهی روزهای فرد به مدرسه خواهند رفت. در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم آموزش از طریق سامانه شاد برای دانش آموزان ابتدایی و متوسط اول برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ابرازداشت: مقرر شده است که سیم کارت‌های دانش‌آموزان توزیع شود و تمام دانش آموزان با نام کاربری و رمز عبور خود در سامانه شاد حضور داشته باشند.

 

کد خبر 967559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha