تلاش دشمن برای انحراف مسجدی ها با تحقق رزمایش مومنانه خنثی شد

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با صراحت برای زدن اهل مسجد در جامعه اسلامی برنامه ریزی می‌کنند، گفت: مردم کمک مومنانه درمساجد پهن می‌کنند و اعلام می‌کنند ما با بصیرت و اعتقاد آمدیم نوعی هزینه کرد برای نگهداری اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «غلامحسین تسخیری» شامگاه(13شهریور) در آئین مرحله دوم نهضت کمک مومنانه شهرستان فریدونکنار بیان کرد: این رزمایش فرهنگی توسط پایگاه‌های مقاومت برای همدلی با مردم که در ارتباط با ویروس منحوس کرونا آسیب دیدند و یا در شرایط سخت معیشت زندگی را می‌گذرانند اجرا شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا افزود: دشمن در رابطه با ملت ایران به‌ویژه قشر مذهبی دیدگاه و برنامه‌ریزی دارد، قشر مذهبی ایران بنا بر گفته یک یهودی تنها دشمنانشان در ایران هستند.

 

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با صراحت برای زدن یک قشر موثر در جامعه اسلامی برنامه ریزی می‌کنند، اظهار کرد: مردم  ما توجهی به این تحرکات ندارند، دشمن چه برنامه‌ای برای قشر مسجدی دارد این که کمک مومنانه را پهن می‌کنند و اعلام می‌کنند ما با بصیرت و اعتقاد آمدیم هزینه ما برای نگهداری اسلام است.

 

وی گفت: ارزش ریالی کمک های مومنانه مردم فریدونکنار به ۷۰۰‌ میلیون تومان می رسد و از شروع این کار که مقام معظم رهبری برای دستگیری نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا فرمان دادند، مردم آمدند انفاق مومنانه کردند که این کار تن دشمن را می لرزاند و دشمن را به عقب می‌راند.

 

حجت الاسلام تسخیری به توطئه های آمریکا برای ایجاد شکاف بین ملت ایران با نظام اشاره کرد و افزود:  آمریکایی‌ها پس از همه گیر شدن ویروس کرونا با تمدید تحریم ها و افزایش محاصره اقتصادی تلاش داشتند مردم را تسلیم خواسته های خود کنند اما نقشه های آنها با درایت رهبری و بصیرت مردم  خنثی شد.

 

وی به جمله معروف شهید «قاسم سلیمانی» با عنوان « ماملت امام حسینیم» اشاره کرد و گفت: کرونا مشکلات زیادی در کشور ایجاد کرد اما ملت ما به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی شرایط کرونایی را تبدیل به یک فرصت برای همدلی و هم صدایی کردند.

 

حجت الاسلام تسخیری به رشادت های فرزندان این مرز و بوم در دفاع از حرم اشاره کرد و افزود: ملتی که فرزندانشان را برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) تقدیم  می کند انفاق مال برایشان سخت نیست و برای دستگیری از نیازمندان در خط مقدم هستند.

 

کد خبر 967741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha