مشکلات مردم خوزستان را با برنامه‌ریزی صحیح استانی برطرف می‌کنیم

قالیباف بیشترین دغدغه مردم خوزستان را اشتغال، تامین آب شرب، کشاورزی و فاضلاب شهری دانست و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب استانی بتوانیم هر چه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدباقر قالیباف» امروز (جمعه 14 شهریور) در چهارمین روز از حضور خود در خوزستان، از شرکت لوله‌سازی اهواز بازدید و با کارکنان این شرکت گفت‌وگو کرد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم انتقال گاز در دهه 70 از طریق لوله‌های 56 اینچی بود اما اکنون شاهد تولید انبود این لوله‌ها به صورت بومی و در شرکت لوله‌سازی اهواز هستیم که نشانه خلاقیت و نوآوری در تحریم‌ها است.

 

وی افزود: تحریم‌ها و محدودیت‌ها علیه ایران هر چند مانع دسترسی کشورمان به محصولات مرتب با صنعت نفت، گاز و انتقال آب شد، اما فرصتی ایجاد کرد که بتوانیم با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، ظرفیت‌های بومی خود را ارتقا دهیم.

 

قالیباف با بیان اینکه شرکت لوله‌سازی اهواز در دوران دفاع مقدس توانست در عملیات والفجر 8 در کوتاه‌ترین زمان ممکم پلی را بر روی رودخانه‌های بهمنشیر و اروند احداث کند اذعان داشت: این شرکت امروز نیز در جنگ اقتصادی نقش مهمی را برای انتقال نفت و گاز به نقاط مختلف کشور ایفا کرده و ما هم برای فعالیت مستمر‌ این شرکت همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

 

وی هدف خود از این بازدیدها را پیگیری تصمیمات قبلی و رفع موانع و مشکلات آنها دانست و تصریح کرد: خوزستان استانی با امکانات بسیار بالا است ولی مردم از این امکانات به خوبی بهره‌مند نشده‌اند و بیشترین دغدغه مردم اشتغال، تامین آب شرب، کشاورزی و فاضلاب شهری است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم هر چه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنیم.

 

کد خبر 967844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha