زنگ ایثار و شهادت از جوار مزار شهید سلیمانی نواخته شد

زنگ ایثار و شهادت با حضور مسئولین کشوری و لشکری از جوار مزار شهید سلیمانی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با ۱۵ شهریور، روز بازگشایی رسمی مدارس کشور، زنگ ایثار و شهادت صبح امروز از جوار مزار شهید سلیمانی نواخته شد.

 



این مراسم با حضور خانواده شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه ثارالله و... برگزار شد.

 

 

 

پیش از آغاز رسمی مراسم، مسئولین حاضر با گلباران مزار شهید سلیمانی و یار وفادارش شهید حسین پورجعفری و قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهیدان ادای احترام کردند.

 

 

معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: شهادت سردار دلها نشان داد یک انسان چقدر می تواند فراتر از ظرف های زمان و مکان در قلوب مردم باشد و او مثل اعلی عزت بخشیدن خداوند است که "تعز من تشاء" در تشییع باشکوه او جلوه گر شد.



حکیم زاده با استفاده از آیه ۹۶ سوره مریم اظهار داشت: کسی که ایمان داشته باشد و عمل صالح انجام دهد خداوند رحمان در قلوب مردم نسبت به آنها مودت قرار می دهد.



وی سپس به نحوه اطلاع خود از شهادت سردار سلیمانی در نیمه شب جمعه ۱۳ دی اشاره و بیان کرد: نیمه شب تلخ طباطلایی زودتر از همه مطلع شدیم و از آن لحظه تا امروز منتظر بودم تا این لحظه فرا برسد و ما با تو عهد می بیندیم ۸ میلیون و ۲۷۰ هزار دانش آموز دبستانی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نوآموز را طوری تربیت می کنیم که جا پای شما بگذارند و قصه شهامت و دینداری تو را برای آنها خواهیم گفت تا همه سرباز وطن باشند.

 

کد خبر 967876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha