مستند «در خانه مانده‌ها» در زنجان تولید شد

مستند «در خانه مانده‌ها» به کارگردانی یحیی معصومی و در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دومین مستند حوزه هنری زنجان در سال 1399 با پرداختن به موضوع ویروس کرونا با عنوان «در خانه مانده‌ها» تولید شد.

 

مستند «در خانه مانده‌ها» به کارگردانی یحیی معصومی و در مدت زمان 100 ثانیه به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شده است.

 

این مستند با پرداختن به سختی‌ها و مشکلات اخیر پیش آمده با موضوع شیوع ویروس کرونا و دغدغه زندگی عموم مردم که در راستای پیشگیری از شیوع از ویروس موظف به رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی هستند، تولید شده است.

 

مستند «در خانه مانده‌ها» با اشاره به زندگی جانبار 70 درصدی هشت سال دفاع مقدس، که بدلیل قطع نخاع سالها زیادی است که در خانه مانده است و دلتنگی او و مادرش را که چهل سال پرستاری او را نموده که در مقام قیاس با دلتنگی مردم که در خانه ماندن جهت رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامتی خود و همنوعان‌شان برایشان غیرقابل تحمل است را به تصویر کشیده است.

 

مستند کوتاه «در خانه مانده‌ها» توسط یحیی معصومی و با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، روابط عمومی شرکت گاز و دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تهیه و تولید شده است. همچنین نویسندگی مشترک این اثر را ابوالفضل گلفام و یحیی معصومی بر عهده داشته‌اند.

 

حوزه هنری زنجان پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و استان همگام با دیگر نهادهای فرهنگی هنری عمده فعالیت‌های خود را به این موضوع اختصاص داده و در راستای پیشگیری از ابتلا به این بیماری آثار بسیاری را در رشته‌های متعدد هنرهای تجسمی، تصویری و آفرینش‌های ادبی تولید و در فضای مجازی منتشر کرده است که مستند کوتاه «دلتنگی» از دیگر آثار تصویری تولید شده در سال 1399 است که به نوعی به موضوع ویروس کرونا پرداخته است.

 

 

 

کد خبر 967957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha