۲۷ مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به فراخوان دلنوشته«اگر در کربلا بودم...»

فراخوان دلنوشته «اگر در کربلا بودم...»، با محوریت حضور قلبی در واقعه کربلا و عاشورا در قالب «دلنوشته» منتشر شد و علاقمندان تا ۲۷ مهرماه امسال مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فراخوان دلنوشته «اگر در کربلا بودم...»، با محوریت حضور قلبی در واقعه کربلا و عاشورا در قالب «دلنوشته» منتشر شد.

 

این فراخوان در راستای ثبت احساسات و اندیشه‌های جوانان دینمدار استان و الگوپذیری هر چه بیشتر از پایداری و مقاومت شخصیت‌های والامقام روز عاشورا با اهداف شناسایی و جذب استعدادهای هنری جوانان و نوجوانان و جریان‌سازی ارزش‌های اسلامی برگزار می‌شود.

 

فراخوان دلنوشته«اگر در کربلا بودم...» با موضوعات؛ صبر و مقاومت، کودکان و عاشورا، شجاعت و مبارزه، ایثار و تلاش جهادگونه، زنان و عاشورا، کرامات حضرت عباس (ع)، مصائب حضرت زینب (س) حماسه عظیم پیاده روی اربعین و یوم العباس منتشر شده است.

 

هنرمندان و علاقمندان برای شرکت در این فراخوان؛ می توانند آثار خود را، در قالب دلنوشته در اندازه کاغذ A4، حداقل ۱۰ و حداکثر در ۱۵ سطر، با فونت Bnazanin 14 به صورت تایپ شده و با درج مشخصات فردی، تلفن همراه و ثابت به صورت کامل، تا پایان وقت اداری 27 مهر ماه سال جاری  از طریق پست الکترونیکی Artzanjan.pr@gmail.com  و یا شماره واتساپ 09126422465 ارسال نمایند.

 

مدت زمان ارسال دلنوشته از 10 شهریور لغایت 27 مهر ماه سالجاری می‌باشد و به 3 اثر برتر پس از تأیید هیئت داوران جوایزی اهداء خواهد شد.

 

 

کد خبر 967961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha