آغازبکار بیش از ۲ هزار معلم جدید در کرمان/ پیش بینی تشکیل کلاس ها با حداکثر ۱۲ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به شرایط کرونا پیش بینی کردیم کلاس های درس با حداکثر ۱۲ نفر دانش آموز تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، احمد اسکندری نسب شنبه (15 شهریور) در مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با آیین افتتاح دبستان پسرانه اشرفی اصفهانی گفت: در سال تحصیلی جدید هزار کلاس درس توسط اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان افتتاح خواهد شد.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امسال شروع سال تحصیلی متفاوت تر از سال های گذشته است، ادامه داد: در شروع سال تحصیلی همانطور که آموزش برای ما مهم است، سلامت دانش آموزان و ایمنی مدارس نیز مهم هستند که بتوانیم با رعایت همه دستورالعمل های سختگیرانه بهداشتی و رعایت فاصله گذاری، آموزش حضوری را در سراسر استان آغاز کنیم.

 

 

وی با اشاره به وجود قریب به 2 هزار و 200 مدرسه در استان کرمان که هر کلاس زیر 50 نفر جمعیت دانش آموزی دارد، گفت: همکاران ما در این روزهای اخیر کار طاقت فرسایی انجام دادند و همه دانش آموزان در مدارس پرجمعیت را گروه بندی و دسته بندی کردند و برای کلاس های درس حداکثر 12 دانش آموز پیش بینی کردیم که مشکلی پیش نیاید.

 

 

اسکندری نسب ادامه داد: ساماندهی نیروی انسانی که بخش مهمی از آغاز سال تحصیلی است انجام گرفته و امسال قریب به 2 هزار و 200 معلم جدید و جوان به مجموعه آموزش و پرورش استان ورود پیدا کرده که آموزش های لازم را دیدند و از امروز کار خود را شروع می کنند.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم آرامش و اعتماد خانواده ها را جلب کرده و بتوانیم در مکتب حاج قاسم سلیمانی دانش آموزان متعهد تربیت کنیم.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که نگذاریم آسیبی به لحاظ بهداشتی به دانش آموز برسد و هیچ دانش آموزی بدون آموزش نباشد و با شعار «هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون کتاب نباشد» کار را شروع کردیم و توانستیم مدارس سراسر استان را بازگشایی کنیم.

کد خبر 968009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha