توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همت فرهنگیان جهرم

نیکفر گفت: از ابتدای شیوع بیماری «کرونا» تا کنون تعداد هزار و ۲۱۴ بسته مواد غذایی به همت خیران فرهنگی شهرستان جهرم میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

«مهدی نیکفر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت های نیکوکارانه آموزش و پرورش جهرم در ایام شیوع بیماری «کرونا»، گفت: به همت خیران و نیکوکاران فرهنگی شهرستان جهرم بسته های غذایی مواد غذایی به صورت خام تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این مهم از ابتدای شیوع بیماری «کرونا» با توزیع ۵۰ بسته مواد غذایی آغاز شد، افزود: این تعداد بسته غذایی در اسفند ماه سال ۹۸ و همزمان با شیوع بیماری «کرونا» میان نیازمندان توزیع شده است.

 

وی به مرحله دوم توزیع بسته های مواد غذایی اشاره کرد و گفت: در اردیبهشت و تیر ماه ۹۹ نیز تعداد ۷۹۴ بسته مواد غذایی خام با کمک و حمایت خیران توزیع شده است.

 

 نیکفر همچنین به مرحله سوم توزیع این بسته ها میان خانواده های نیازمند اشاره کرد که در ۱۶ مرداد ماه و به تعداد ۱۲۰ بسته انجام شده است.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه در شهریور ماه و همزمان با عاشورای حسینی نیز به کمک بسیج دانش آموزی و هیئت «یاوران مهدی»، مرحله دیگری از طرح توزیع بسته های مواد غذایی میان گروه هدف انجام شد، خاطرنشان کرد: در این مرحله توزیع ۲۵۰ بسته مواد غذایی انجام شد.

 

وی با اشاره به اجرای مرحله بعدی این طرح همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) در آبان ماه سال جاری، عنوان کرد: در راستای این طرح تهیه و توزیع ۷۰ بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند برنامه ریزی شده است.

 

نیکفر در پایان ضمن قدردانی از تلاش خیران در اجرای طرح «مواسات و همدلی» گفت: توزیع بسته های معیشتی به مناسبت های مختلف از جمله هفته معلم و شروع ماه پرفیض رمضان، عید فطر، شهادت امام صادق (ع)، عید سعید قربان با همکاری بسیج فرهنگیان صورت گرفته است.

کد خبر 968078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha