توزیع کمک های مومنانه «ارمغان مهر» با هدف حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت گفت: کمک های مومنانه «ارمغان مهر» در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت شهر عنبران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توزیع شد.

افندی «سید یاور مرادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک های مومنانه «ارمغان مهر» در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت شهر عنبران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توزیع شد.

 

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت تصریح کرد: این طرح به همت خیرین شهر و با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت انجام شد و از همه خیرین که در این طرح مشارکت کردند تقدیر و تشکر می کنم.

 

وی ادامه داد: فعالان کانون فرهنگی هنری نبی رحمت تاکنون توانسته اند فعالیت های جهادی خود را در اقدام های خداپسندانه کمک های مومنانه نشان دهند و در برنامه های خیرخواهانه مشارکت جدی داشته باشند.

 

افندی مرادی افزود: حمایت از دانش آموزان بی بضاعت یک امر ضروری است زیرا در این شرایط بیماری خانواده ها تحت فشار اقتصادی هستند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا هیچ دانش آموزی به خاطر کمبود لوازم التحریر از تحصیل دور نماند و آنها نیز همانند سایر دانش آموزان از نعمت تحصیل برخودار باشند.

 

امام جمعه شهر عنبران اعلام داشت: از خیرین درخواست دارم تا زمینه مشارکت بیشتر برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا را فراهم کنند تا شادی و نشاط در جامعه همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 968092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha