معلمان در بحران کرونا آموزش را تعطیل نکردند

اسماعیلی گفت: با همت معلمان به عنوان افسران لشکر پیشرفت کشور در بحران کرونا، آموزش در بحران کرونا تعطیل نشد و در سال تحصیلی جدید با همت والای آنها و همراهی اولیا در امر آموزش موفق تر از قبل عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، امروز (شنبه 15 شهریور) در آئین استانی زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس فارس، در دبیرستان دخترانه «آل محمد (ص)» ناحیه 2 شیراز گفت: بیش از 900 هزار دانش آموز در در هشت هزار مدرسه در استان فارس در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: با توجه به شیوع کرونا، حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و کارکنان در این شرایط اولویت اصلی است اما آموزش نیز تعطیل نخواهد شد و از طرفیت فضای مجازی برای تداوم آموزش استفاده می شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس شبکه «شاد» مورد به روز رسانی قرار گرفته است و سیم کارت دانش آموزی نیز با حجم اینترنت رایگان برای تسهیل آموزش مجازی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی اعلام کرد: تامین سرویس مدارس، امسال به عهده سازمان حمل و نقل و شهرداری شیراز است و برنامه های آموزشی و فوق آموزشی نیز متوقف نخواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: برای تامین مواد ضدعفونی و شوینده، اعتباری در نظر گرفته شده است اما به کمک و حمایت اولیا نیاز داریم و تهیه ماسک نیز بر عهده دانش آموزان است.

وی با اشاره به معلمان به عنوان افسران لشکر پیشرفت کشور در بحران کرونا گفت: با همت معلمان، آموزش در بحران کرونا تعطیل نشد و در سال تحصیلی جدید با همت والای آنها و همراهی اولیا در امر آموزش موفق تر از قبل عمل خواهیم کرد.

کد خبر 968131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha