برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی «مهارت» در فارس به صورت حضوری و غیر حضوری

کوشکی گفت: مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی «مهارت» در فارس با حضور ۱۷۲ نفر شرکت کننده از شهرستان های فارس به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حشمت کوشکی»، امروز (شنبه 15 شهریور) از برگزاری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی «مهارت» در فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این دوره از مسابقات با حضور 172 نفر شرکت کننده از شهرستان های فارس به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس افزود: این شرکت کنندگان از بین 2 هزار و 800 نفر ثبت نام کننده در مرحله شهرستانی این مسابقات به مرحله استانی راه یافتند.

وی اضافه کرد: با توجه به بحران کرونا، نوزدهمین دوره مسابقات ملی «مهارت» در فارس ضمن رعایت دستور العمل های بهداشتی در برخی از رشته ها به صورت حضوری برگزار شد.

کوشکی تاکید کرد: نفرات استانی برتر این مسابقات برای حضور در مرحله کشوری به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معرفی شده اند و هدف از تداوم برگزاری این مسابقات، توسعه مهارت آموزی، کشف استعدادهای برتر، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای و ... است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به موفقیت فارس در دوره پیشین مسابقات ملی «مهارت» گفت: سه نشان نقره، یک نشان برنز و 6 دیپلم افتخار در رشته های مختلف از افتخارات استان در این حوزه است.

 

 

کد خبر 968146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha