برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان اعلام شدند

حجت‌الاسلام فائزی گفت: پس از پایان این مسابقات در مرحله استانی و جمع‌بندی نهایی از سوی هیئت داوران نفرات برگزیده این مسابقات در بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

«حجت‌الاسلام فائز فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از پایان مرحله استانی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان خبر داد و اظهار کرد: پس از پایان این مسابقات در مرحله استانی و جمع‌بندی نهایی از سوی هیئت داوران نفرات برگزیده این مسابقات در بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

 

رئیس مرکز افق اوقاف خوزستان افزود: در بخش آقایان و در رشته ترتیل قرآن کریم یوسف حمادی نفر اول، یوسف حیدری نفر دوم و حسن حمادی نفر سوم شدند، همچنین در  رشته قرائت تحقیق قرآن کاظم آذرپیرا، مهدی سیاحی و علی حزبیان رتبه نخست تا سوم را کسب کردند.

 

وی اضافه کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم سیدمهدی موسوی‌نسب رتبه نخست را کسب کرد و امیرعبدالله خسرجی و احمد دستوریان رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند، همچنین در رشته حفظ  ۱۰ جزء میثم سیاحی و در رشته حفظ پنج جزء علی مصحنه رتبه‌‌های نخست را کسب کردند، در رشته اذان نیز حسن حمادی موفق به کسب رتبه نخست شد.

 

رئیس اداره قرآن اوقاف خوزستان به معرفی برگزیدگان این مسابقات در بخش خواهران پرداخت و تصریح کرد: در رشته قرائت معصومه آلبوغبیش نفر اول، خلود خنافره نفر دوم  و هاجر بیت‌عبید نفر سوم شدند، در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم رویا پیری، مجیده زهیری و رباب مهنایی رتبه‌های نخست این رشته را به خوداختصاص دادند.

 

وی با بیان اینکه در رشته ترتیل هدی حسن‌نژاد رتبه نخست را کسب کرد اذعان داشت: در رشته حفظ کل طاهره صالحی، فاطمه پنبه‌دانه‌زاده و مینا چشم‌سبز رتبه‌های نخست را کسب کردند و همچنین در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۱۰ جزء به ترتیب هاجر رخیصی، فاطمه یرفی، فائزه جلالی و رقیه خزعلی‌زاده، سیهلا دورقی و فریبا نادی‌زاده رتبه‌های نخست را به خود اختصاص دادند.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در پایان یاد آور شد: نفرات برتر معرفی ‌شده مرحله استانی که حدنصاب امتیاز مورد نظر سازمان اوقاف و امور خیریه را کسب کرده باشند برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

 

کد خبر 968247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha