امروز سلامت دانش آموزان در کنار آموزش اهمیت بسیاری دارد

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه اولویت در مدارس برگزاری کلاس های حضوری است گفت: امروز مسئله سلامت در کنار علم آموزی اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه (شنبه ۱۵ شهریور) در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که با حضور جمعی از مسئولین و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه سپیده شهرکرد برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: همه فضائل در سایه علم و ایمان تحقق پیدا می کند و اگر انسان بتواند علم و پرورش را در کنار هم در وجودش قرار دهد به مقصد الهی خواهد رسید.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد علم و دانش را زمینه آگاهی و فهم خواند و افزود: انسان در سایه علم به اسرار خود و جهان پی می برد و سپس به اسرار خالق پی برده و ایمان در وجودش محقق می شود.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دانش آموزان باید از عمق جانشان خوشحال باشند که پای در مدرسه می گذارند و با علم و تحصیل مأنوس هستند، اظهار کرد: باید از فراهم شدن عرصه آگاهی و بینش خوشنود باشیم زیرا در سایه آگاهی و بینش ایمان، اعتقاد به خدا و دین در وجودمان رشد می یابد و انسان الهی می شویم.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه اولویت در مدارس برگزاری کلاس های حضوری است اما این اولویت باید با شرایط اقتضا بکند، تصریح کرد: امروز مسئله سلامت در کنار علم آموزی اهمیت بسیاری پیدا کرده و لازمه تحقق این سلامت رعایت موارد بهداشتی به ویژه از سوی دانش آموزان است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با توجه به شرایط امروز، آموزش و پرورش وظیفه سنگینی بر دوش دارد، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید در این سال تحصیلی علاوه بر دانش و پژوهش برای سلامت دانش آموزان هم برنامه های جدی داشته باشد.

 

کد خبر 968273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha