۳۰۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های قزوین بستری هستند

نامدار گفت: در حال حاضر ۳۰۶ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های سطح استان قزوین بستری هستند که نسبت به روزهای گذشته، آمار ثابت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «پیمان نامدار» در خصوص آخرین وضعیت استان در ابتلا به بیماری کرونا بیان کرد: در 24 ساعت گذشته آمار بستری روز ما کاهش یافته و به 37 نفر رسیده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در حال حاضر 306 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های سطح استان بستری هستند که نسبت به روزهای گذشته آمار ثابت است.

 

وی عنوان کرد: تعداد بیماران بستری ما از اول اسفند ماه تاکنون به 8 هزار و 879 نفر ر سیده است که در حال حاضر 53 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر بوده و 13 نفر هم در انتظار بخش مراقبت های ویژه هستند و 21 نفر هم از دستگاه کمک تنفسی استفاده می کنند.

 

نامدار یادآور شد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته پنج نفر از هموطنان ما با علائم قطعی کووید 19 جان خود را از دست داده اند.

 

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی اظهار کرد: آنچه حساسیت ما برای شروع و ادامه کلاس های درسی است، مکان های شلوغ، فضای درب بسته بدون تهویه هوا و عدم حفظ فاصله اجتماعی دانش آموزان است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این خصوص تمهیداتی در فضای کلاس ها و مدارس صورت گرفته است و ما هم نظارت بر اجرای این شیوه نامه های بهداشتی خواهیم داشت تا این دغدغه از مردم گرفته شود و فرزندان شان بتوانند از کلاس های حضوری و غیرحضوری استفاده کنند.

کد خبر 968313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha