بیش از ۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شد

صفری از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت 2 هزار و 740 فقر تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان اظهار کرد: این تسهیلات با هم افزایی بانک قرض الحسنه مهر ایران  انجام شده است.

 

هدایت صفری خاطرنشان کرد: از این تعداد تسهیلات  پرداختی یک هزار و 628 فقره از تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت و یک هزار و 112 فقره تسهیلات قرض الحسنه با هم افزایی بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام شده است.

 

به گفته وی، میزان تسهیلات پرداختی به جامعه هدف و اقشار نیازمند از ابتدای امسال تاکنون بیش از  18 میلیارد و 222 میلیون تومان و در قالب وام کارگشایی، اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تسهیلات پرداختی به مددجویان 2 هزار و 89 مورد در قالب وام کارگشایی و ضروری و 10 میلیارد و 248 میلیون تومان از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران بوده است.

 

وی ادامه داد: تعداد تسهیلات پرداختی به مددجویان و اقشار نیازمند در قالب تسهیلات اشتغالزایی 186 مورد بوده است که از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران بوده است.

 

صفری ادامه داد: بیش از سه میلیارد و 511 میلیون تومان نیز تسهیلات اشتغال به منظور ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند از این محل ها از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: 465 مورد تسهیلات قرض الحسنه به منظور کمک به تأمین ، ساخت ، تکمیل ، تعمیر و ودیعه مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

کد خبر 968348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha