اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال احمر در ملایر

آبخو گفت: طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال احمر در ملایر اجرا شد .

«حسن آبخو» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در راستای آشنای هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با منش انسان دوستانه امام حسین (ع) و یاران وفادارش طرح نذر سلامت توست خادمان حسن حسینی هلال انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر  هدف از اجرای این طرح را انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل های بهداشتی در مراسم های مذهبی ماه محرم و آشناسازی بیشتر جامعه با اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر برشمر.

وی با بیان اینکه این  برنامه به مدت ۱۳ روز از 30 مرداد ماه  تا 11 شهریور  انجام شد گفت: اعضا با هماهنگی در قالب تیم پنج نفره در هیات های مذهبی حضور یافته و به اجرای برنامه نذر سلامت اقدام اقدام  کردند.

وی با اشاره به اینکه برای اعضا در خصوص پروتکل های بهداشتی مربوط به ایام کرونا برنامه آموزشی برگزار شد که در اینزمینه اعضای جوانان جمعیت هلال احمر ملایر در پارکینگ پای پارک سیفیه شب ها حضور یافته و وظایف  خواسته‌ شده را با توجه به پروتکل های بهداشتی انجام دادند.

آبخو تصریح کرد: در این طرح اعضای شرکت کننده هلال احمر اقداماتی شامل تب سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری در ورودی هیات‌ها، همکاری در نشانه گذاری برای تعیین فواصل استقرار فاصله گذاری عزاداران ،ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از برنامه ،راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله ۲ متری و ضدعفونی کردن دست های عزاداران و کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک داخل هیات را بر عهده داشتند.

کد خبر 968398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha